دومین همایش دبیران هیئت های تیراندازی استان های کشور برگزار شد

روز جمعه، ۲۹ آبان ماه به میزبان هیئت تیراندازی استان قزوین، دومین همایش دبیران هیئت های استانی کشور جهت رشد و توسعه و ترویج ورزش تیراندازی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این همایش با حضور محمد مشهدی آقایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین، نواب نوری، دبیر فدراسیون تیراندازی و دبیران هیئت های تیراندازی استانی کشور، روز جمعه ۲۹ آبان ماه در استان قزوین برگزار شد و حاضران به بررسی رشد و توسعه و همچنین ترویج ورزش تیراندازی در هیئت‌های استانی پرداختند.
در این جلسه علاوه بر بررسی مشکلات، مباحثی از جمله واگذاری سلاح های اهداف پروازی سارسیلماز و بررسی ضوابط و مقررات مربوط به آن و چگونگی واگذاری فشنگ های ورزشی خفیف و اهداف پروازی با ضوابط از پیش تعیین شده و همچنین ورود و توزیع سلاح های بادی ir313 و ir113 تفنگ و تپانچه که قرار است خدمات پس از فروش به نحوه احسن انجام شود، صحبت شد و در آخر در خصوص تفاهم نامه با محیط زیست در رابطه با برگزاری دوره های آموزشی برای شکارچیکان علاقمند به ورزش تیراندازی بحث و گفتگو شد و مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان این همایش نیز، دبیران هیئت‌ها با ارائه پیشنهادات از موارد فوق به حمایت و تقویت ارتباط با یکدیگر جهت پیشرفت ورزش تیراندازی پرداختند.

همایش دبیران تیراندازی

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *