حضور چهار تیرانداز یزدی در بیست و پنجمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

رقابتهای تیراندازی قهرمانی کشور با عنوان جام شهدای مدافعین حرم در شهرستان ارومیه به مدت ۳ روز از ۱۷ الی ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان یزد، در این دوره از رقابت ها تیم استان یزد با 4 ورزشکار به این دوره از رقابت ها دعوت شده است. آقایان علی مختاری، جلیل امامی میبدی و علی عصار زاده در بخش تپانچه و آقای کیوان نفیسی در بخش تفنگ بادی اعضای اعزامی به این دوه از مسابقات میباشند که آقای محمد علی هدایتی به عنوان مربی و آقای علیرضا میربلوچ به عنوان سرپرست تیم را یاری خواهند کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابتها به عنوان جام شهدای مدافعین حرم و با حضور ۲۵ استان کشور ، در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی مردان در ارومیه و  در محل مجموعه ورزشی الغدیر این شهرستان برگزار می شود.

بیست و پنجمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور با توجه به تقویم فدراسیون تیراندازی هر ساله یک بار اجرا می شود، ضمن اینکه یکی از بزرگترین رویدادهای رشته تیراندازی است که از جذابیت خاصی برخوردار است.

برهمین اساس، ۱۲۴ ورزشکار از روز چهارشنبه ۱۷ الی ۱۹ شهریور ماه پا به رقابت می گذارند که در هر رشته با برگزاری فینال و مراسم اهدای جوایز همراه خواهد بود.

شایان ذکر است که مرحله دوم این مسابقات در بخش بانوان از ۲۴ الی ۲۶ شهریور ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

mardan-95-ghahramani-724x1024

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *