مسعود شریعتی: علمی شدن ورزش ضروری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: علمی کردن ورزش یکی از راههای توسعه آن است و مراکز آموزشی به ویژه دانشکده علمی کاربردی ورزش و جوانان فرصت مهمی برای تحقق این مهم است.

به گزارش هیات تیراندازی استان یزد ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: علمی کردن ورزش یکی از راههای توسعه آن است و مراکز آموزشی به ویژه دانشکده علمی کاربردی ورزش و جوانان فرصت مهمی برای تحقق این مهم است.
مسعود شریعتی در مراسم تجلیل از دانشجویان مدال آور دانشکده علمی کاربردی ورزش و جوانان استان یزد در رشته های مختلف ورزشی با اشاره به اهميت ورزش و رشته های ورزشی دانشگاه ها گفت : ورزش دانشگاه ها در ارتقاي سطح علمی ورزش در همه اركان كشور مي تواند موثر واقع شود و لذا انتظار مي رود كه موضوع علمي شدن و علمي كردن ورزش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان نیز بر علمی کردن ورزش است که باید با برنامه ریزی و تلاش در محقق شدن این هدف گام برداشت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه دانشکده علمی کاربردی ورزش و جوانان استان با هدف علمی کردن فرآیند ورزش کشور، تقویت بنیه علمی و تربیت و تامین نیروی انسانی برای مجموعه های ورزشی ایجاد شده، عنوان کرد: این دانشکده فضای مناسبی ایجاد کرده تا نیروهای متخصص در رشته های مختلف رشد پیدا کنند.

 

در این مراسم که با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، ناصر صدرا ابرقویی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد ،رضا نارگانی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، فرهاد فرزان مقدم رئیس دانشکده علمی کاربردی ورزش و جوانان و جمعی از دانشجویان این دانشکده برگزار شد، از دانشجویان مدال آور در رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

منبع:روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *