آزاده دهقان: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی برای توسعه و گسترش ورزش بانوان

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به اهمیت توسعه ورزش در بین بانوان ، هفته ترببت بدنی و ورزش بهترین فرصت برای جذب بانوان به ورزش و توسعه و گسترش ورزش در بین بانوان است.

در نشستی با حضور آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و مسولین بانوان ادارات ورزش  و جوانان شهرستان ها برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین عملکرد سه ماه دوم سالجاری مورد بررسی قرار گرفت.

ازاده دهقان

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تاکید براینکه  مقوله ورزش و تندرستی  و فرهنگ ورزش بسیار مهم و حائز اهمیت است گفت: باید برنامه ریزهایی را در اشاعه و ترویج فرهنگ ورزش داشته باشیم و از ظرفیتهای همه دستگاهها برای این مهم استفاده نماییم .

آزاده دهقان هفته تربیت بدنی و ورزش را فرصتی مناسب در جهت اشاعه و ورزش و اهمیت آن در سلامتی جامعه دانست و تصریح کرد: بانوان قشر موثری در جامعه هستند و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان آنان، سلامت نظام خانواده را به همراه دارد.

وی اظهار داشت : برنامه های هفته تربیت بدنی امسال با توجه به مصادف بودن آن با ماه محرم از روز 15 مهرماه تا 22 مصادف با هفته خانواده است که باید تلاش شود برنامه ریزی ها در دو بخش همگانی و قهرمانی و با محوریت خانواده ها انجام و بانوان  را به ورزش کردن سوق دهیم.

لازم به ذکر است مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها به بیان برنامه های پیش بینی شده خود پرداختند.

منبع: اداره کل ورزش و جونان استان یزد

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *