بیست و پنجمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور برگزار شد

بیست و پنجمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان یزد، مسابقات تفنگ بادی مردان با حضور  ۵۵ ورزشکار در روز پایانی خود دنبال شد که با برگزاری مرحله مقدماتی و رده بندی تیمی تیم تهران با کسب بالاترین امتیاز ۱۸۵۴٫۶ در جایگاه اول و تیم های ایلام و اصفهان هر یک به ترتیب با کسب امتیاز ۱۸۵۰ و ۱۸۳۶٫۵ در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

از استان یزد آقایان علی مختاری، جلال امامی، علی غفار زاده و کیوان نفیسی با مربیگری علی هدایتی در این سری از مسابقات شرکت کردند. تیم اعزامی با اسپانسری خوب شرکت فولاد آلیاژی ایران همراه بود که حمایت های مناسبی جهت اعزام و تجهیزات لازم تیم را یاری نمودند.

در پایان مسابقات اقای مختاری با 552 امتیاز ، آقای امامی 552 و علی غفار زاده 539 امتیاز را کسب نمودند و با کسب امتیاز مجموع 1643 تیمی از بین 26 تیم در جایگاه سیزدهمی کشور قرار گرفتند. همچنین اقای کیوان نفیسی با امیتاز 595.3 به کارخود پایان داد.

از کیوان نفیسی نوجوان 16 ساله یزدی و دیگر نوجوان برتر شرکت کننده در این سری از مسابقات در انتها تجلیل به عمل امد.

در پایان این فینال با حضور نماینده مجلس شهرستان ارومیه مراسم اهدای مدال و جوایز برگزار شد.بیست و چهارمین دوره رقابتهای تیراندازی قهرمانی کشور ، از ۱۷ الی  ۱۹ شهریور ماه به میزبانی ارومیه در محل آکادمی تیراندازی آذربایجان غربی واقع در شهرستان ارومیه برگزار می شود.

تیم تیراندازی استان یزد کیوان نفیسی تیم تیراندازی استان یزد

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *